duminică, 26 octombrie 2014

Exercitii spate cu lanturi - inlocuitor "TRX"


Asa cum sriam in postarea “ Unde fac sport iarna?”, mi-am facut cateva sisteme pe care le folosesc la exercitiile  cu greutatea corpului,  unul dintre ele este format din lanturi cu manere si carabine, pe care pot sa le ajustej, in functie de cat de dificil vreau sa devina exercitiul pe care il execut.

Sunt mandru de acest sistem, pt ca e facut 100% de mine si pot spune ca inlocuieste perfect popularul sistem “TRX”. Manerele sunt cusute de mine (de mana) si sunt facute din niste manere de genti vechi. Sistemul de 6 carabine ma ajuta sa prind lanturile si sa ajustez lungimea lor, cat si sa mut manerele la ce distanta imi doresc.


Lanturile ma ajuta sa fac o gama larga de exercitii si sa-mi lucrez multe grupe musculare.

Azi am sa prezint un exercitiu pt spate, iar in postari viitoare am sa scriu despre cum fac exercitii pt piept, brate, abdomen, etc.

Exercitiul de azi este simplu de executat si implica toti muschi spatelui. Poate fi executat si de incepatori, cat si de cei cu experienta.

Dupa ce apuc lanturile cu ambele maini, pozitionez un picior in fata, usor flexat, iar piciorul din spate il pozitionez cu varfurile degetelor la calcaiul celui din fata, numai ca acesta il tin drept. Corpul meu sta intr-un unghi de @ 70 grade fata de pamant, mainile le tin in fata, apropiate si de aici plec cu ele spre spate, fara sa indoi coatele. 


Miscarea este completa cand am corpul in pozitie aproape verticala si musculatura spatelui este complet contractata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu