marți, 21 octombrie 2014

Ce mananc la micul dejun!






In postarea “Ce mananc eu…” de pe blogul meu de gatit scriam ca eu mananc dimineata de doua ori, prima data la 07:00 si a doua oara la 11:00.

In postarea de azi am sa pun link-uri care vor deschide pagini cu sugestii si retete de mic dejun.

Am sa scriu un pic de ce eu prefrer sa mananc dimineata de 2 ori.

Eu nu pot sa beau apa pe stomacul gol, asa cum am vazut ca suntem sfatuiti de catre nutritionisti. Cred ca am hiperaciditate, pt ca de cate ori beau apa dimineata ma doare stomacul, asa ca in loc de apa ma hidratez mancand fructe. Acest obicei al meu ma ajuta sa ma hidratez dar sa si am energie, pt ca fructoza actionaza rapid.

Nevoia de hidratare apere dimineata pt ca in timpul noptii prin transpiratie si respiratie ne deshidratam. Eu dorm aproape mereu 8 ore / noapte, timp in care nu beau apa.

Dupa ce mananc fructele imi pregatesc micul dejun.

Deoarece sunt sportiv de cand ma stiu, am nevoie de foarte multe substante(vitamine, minerale, proteine, etc.), ca sa fiu capabil sa fac activitatea pe care mi-o propun, de aceea nu ar fi suficient doar o masa de mic dejun.

Am sa compactez cele doua mese de dimineata intr-una singura, ca sa pot sa exemplific mai usor.

Micul meu dejun contine:
Lactate- iaurt, lapte batut, kefir, unt, etc.
oua
Branzeturi-  telemea, brie, cascaval, branza de vaci, mozzarella,

 etc.
 
Paine- de secara, bob intreg, etc


orez, gris, taietei, ovaz cu lapte in care adaug- nuci, alune de padure, migdale, seminte, stafide( nu pe toate ci in functie de ce am prin casa)

 budinci (budinca de spaghete cu branza telemea), muffinuri, chesse cake,  tarte, croasante 


Avocado
Legume- castraveti, ardei gras, rosii, salete(cruditati, orientala,etc), mazare, etc.


Miere si dulceturi.

Acum am sa scriu cum le combin.

Daca am preparate cozonac, chec, budinci, muffinuri, pe aceste le manac in combinatie cu iaurt, kefir, sau lapte batut; clatitele cu umpluturi de branza sau dulceturi; orez , gris cu lapte asa cum am mai scris- cu seminte si dulceata; ouale cu legume(oua si mazare-o combinatie buna pt micul dejun- le fierb de seara si le pun la frigider, ca sa economisesc timp dimineata),salate, carne si branzeturi.

Cand nu am nimic pregatit, pur si simplu imi tostez paine, o ung cu unt, o combin cu somon, branzeturi, carne, (la care adaug legume si masline), o ung cu miere, dulceturi, etc., si la sfarsit beau lactate, incluzand chiar si zer.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu